Znajdź nas na Facebooku!

KOMPUTEROWE

Laboratorium komputerowe 3

  • Opublikowano: środa, 24 sierpień 2022 08:26
  • Odsłony: 285

Instruktor:  Zofia Koter
Zajęcia:  środa: 18.45-19.30
Wiek: 9-10 lat
Sala: sala komputerowa

Zajęcia przeznaczone dla dzieci, które opanowały już kodowanie w programie Scratch. Uczestnicy sekcji progrmują w języku Python w programie Pixbock. Programują aplikacje na telefon w programie AppInventor. Pracują z robotami mBot oraz płytką microBit. Tworzą mapy w Minecraft Education Edition oraz realizaują lekcje z programowania.

Laboratorium komputerowe 2

  • Opublikowano: środa, 24 sierpień 2022 08:24
  • Odsłony: 329

Instruktor:  Zofia Koter
Zajęcia: 
grupa I: 
środa: 15.45-16.30
grupa II: piątek 17.45-18.30
Wiek: 8-9 lat
Sala: sala komputerowa

Zajęcia skierowane są do dzieci, które uczestniczyły w zajęciach z Laboratorium komputerowego 1 lub znają podstawy kodowania w programie Scratch. W trakcie zajęć dzieci uczą się logicznego myślenia, wyobraźni przestrzennej, kreatywności, komunikacji, pracy w grupie, konstruowania i programowania skryptów.
Podczas zajęć uczestnicy:
- poznają podstawy programowania korzystając z programów tj.: Scratch - https://scratch.mit.edu/;PixBlocks
- oprogramowują roboty Ozobot https://youtu.be/zm_H8HXWFZ4,roboty mBot oraz płytki microBit
-
 kodują w www.code.org
- biora udział w imprezach zrzeszających świat miłośników kodowania: Tydzień kodowania https://codeweek.eu/, dzień Scratcha https://day.scratch.mit.edu/

Kodowanie dla malucha

  • Opublikowano: piątek, 30 sierpień 2019 16:12
  • Odsłony: 2401

Instruktor: Zofia Koter

KODOWANIE DLA MALUCHA I (4-5 lat)
środa 16.45-17.30 lub piątek 16.45-17.30

KODOWANIE DLA MALUCHA II (6-7 lat)
środa 17.45-18.30 lub piątek 15.45-16.30

Sala: sala komputerowa

W czasie zajęć dzieci uczą się logicznego myślenia, zasad współpracy i podstaw kodowania jednocześnie.
Zajęcia te mają charakter ogólnorozwojowy i wpływają pozytywnie na różne sfery funkcjonowania dziecka.

Dzieci będą pracować z robotami edukacyjnymi - OZOBOT, korzystać z programu Scratch tworząc proste programy.

Czytaj więcej...

Laboratorium komputerowe 1

  • Opublikowano: środa, 23 sierpień 2017 09:42
  • Odsłony: 2714

Instruktor:  Zofia Koter
Zajęcia: 
grupa I: 
środa: 14.45-15.30
grupa II: piątek 14.45-15.30
Wiek: 7-8 lat
Sala: sala komputerowa

Zajęcia skierowane są do wszystkich dzieci, które pragną zgłębić świat nowych technologii. W trakcie zajęć dzieci uczą się logicznego myślenia, wyobraźni przestrzennej, kreatywności, komunikacji, pracy w grupie, konstruowania i programowania skryptów.
Podczas zajęć uczestnicy:
- poznają podstawy programowania korzystając z programów tj.: Scratch Jr oraz Scratch - https://scratch.mit.edu/;PixBlocks
- oprogramowują roboty Ozobot https://youtu.be/zm_H8HXWFZ4
-
 kodują w www.code.org
- biora udział w imprezach zrzeszających świat miłośników kodowania: Tydzień kodowania https://codeweek.eu/, Dzień kropki https://www.internationaldotday.org/, dzień Scratcha https://day.scratch.mit.edu/

Laboratorium multimedialne

  • Opublikowano: sobota, 07 grudzień 2013 09:20
  • Odsłony: 4646

Instruktor:  Zofia Koter
Zajęcia: 
grupa I (7-8 lat):
poniedziałek 15:45-16:30

grupa II (9-15 lat): poniedziałek 18:30-19:15
Sala: sala komputerowa

W ciągu roku uczestnicy klubu poznają podstawy:
- grafiki komputerowej: pierwsze kroki w programach graficznych dla początkujących; dzieci za pomocą darmowych programów Gimp oraz Inkscape nauczą się obróbki cyfrowej zdjęć, tworzenie grafik 2D, fotomontaży, prostych grafik wektorowych; 
- animacji poklatkowej: dzieci za pomocą animacji ożywią świat swojej wyobraźni i odkryją zupełnie nowe możliwości poprzez animację plasteliny, wycinanek, rysunku, animacji aktora.
Zajęcia prowadzone są w nowocześnie wyposażonej pracowni komputerowej z tablicą multimedialną.

Grafika komputerowa - 2D i 3D

  • Opublikowano: sobota, 07 grudzień 2013 09:19
  • Odsłony: 4703

Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia: poniedziałek 16:45-18:15
Wiek: 10-15 lat
Sala: sala komputerowa


Uczestnicy w trakcie zajęć poznają tajniki grafiki komputerowej. Uczą się obsługi programów graficznych, edytują zdjęcia, tworzą fotomontaże, projektują plakaty, wizytówki, znaki plastyczne, tworzą modele 3D.
Na zajęciach sekcji korzystamy z następujących programów:
GIMP – grafika rastrowa
INKSCAPE oraz Corel Draw – grafika wektorowa
Tinkercad, Fusion 360, Blender - grafika 3D

Zajęcia prowadzone są w nowocześnie wyposażonej pracowni komputerowej z tablicą multimedialną. 

WARSZTATY
DLA SZKÓŁ
Jest to oferta warsztatów profilaktycznych MDK Ochota dla zorganizowanych grup szkolnych.
MUSICAL
GRUPA DREAM TEAM
Formacja Musicalowa Dream Team corocznie tworzy musical o charakterze profilaktycznym.
KONCERTY
WOKALNA GRUPA REPREZENTACYJNA
EDUKACYJNE KONCERTY TEMATYCZNE
PROJEKTY MIEDZYNARODOWE
ERASMUS+
OBOZY
PROFILAKTYCZNO-ARTYSTYCZNE
SAMORZĄD
I WOLONTARIAT