Laboratorium komputerowe 4
- Opublikowano: środa, 24 sierpień 2022 08:27
- Odsłony: 313
Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia: piątek: 18.45-19.30
Wiek: 11-15 lat
Sala: sala komputerowa
Nie jest najważniejsze, abyś był lepszy od innych. Ważne jest, abyś był lepszy od samego siebie z dnia wczorajszego.
Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia: piątek: 18.45-19.30
Wiek: 11-15 lat
Sala: sala komputerowa
Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia: środa: 18.45-19.30
Wiek: 9-10 lat
Sala: sala komputerowa
Zajęcia przeznaczone dla dzieci, które opanowały już kodowanie w programie Scratch. Uczestnicy sekcji progrmują w języku Python w programie Pixbock. Programują aplikacje na telefon w programie AppInventor. Pracują z robotami mBot oraz płytką microBit. Tworzą mapy w Minecraft Education Edition oraz realizaują lekcje z programowania.
Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia:
grupa I: środa: 15.45-16.30
grupa II: piątek 17.45-18.30
Wiek: 8-9 lat
Sala: sala komputerowa
Zajęcia skierowane są do dzieci, które uczestniczyły w zajęciach z Laboratorium komputerowego 1 lub znają podstawy kodowania w programie Scratch. W trakcie zajęć dzieci uczą się logicznego myślenia, wyobraźni przestrzennej, kreatywności, komunikacji, pracy w grupie, konstruowania i programowania skryptów.
Podczas zajęć uczestnicy:
- poznają podstawy programowania korzystając z programów tj.: Scratch - https://scratch.mit.edu/;PixBlocks
- oprogramowują roboty Ozobot https://youtu.be/zm_H8HXWFZ4,roboty mBot oraz płytki microBit
- kodują w www.code.org
- biora udział w imprezach zrzeszających świat miłośników kodowania: Tydzień kodowania https://codeweek.eu/, dzień Scratcha https://day.scratch.mit.edu/
Instruktor: Zofia Koter
KODOWANIE DLA MALUCHA I (4-5 lat)
środa 16.45-17.30 lub piątek 16.45-17.30
KODOWANIE DLA MALUCHA II (6-7 lat)
środa 17.45-18.30 lub piątek 15.45-16.30
Sala: sala komputerowa
W czasie zajęć dzieci uczą się logicznego myślenia, zasad współpracy i podstaw kodowania jednocześnie.
Zajęcia te mają charakter ogólnorozwojowy i wpływają pozytywnie na różne sfery funkcjonowania dziecka.
Dzieci będą pracować z robotami edukacyjnymi - OZOBOT, korzystać z programu Scratch tworząc proste programy.
Czytaj więcej...Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia:
grupa I: środa: 14.45-15.30
grupa II: piątek 14.45-15.30
Wiek: 7-8 lat
Sala: sala komputerowa
Zajęcia skierowane są do wszystkich dzieci, które pragną zgłębić świat nowych technologii. W trakcie zajęć dzieci uczą się logicznego myślenia, wyobraźni przestrzennej, kreatywności, komunikacji, pracy w grupie, konstruowania i programowania skryptów.
Podczas zajęć uczestnicy:
- poznają podstawy programowania korzystając z programów tj.: Scratch Jr oraz Scratch - https://scratch.mit.edu/;PixBlocks
- oprogramowują roboty Ozobot https://youtu.be/zm_H8HXWFZ4
- kodują w www.code.org
- biora udział w imprezach zrzeszających świat miłośników kodowania: Tydzień kodowania https://codeweek.eu/, Dzień kropki https://www.internationaldotday.org/, dzień Scratcha https://day.scratch.mit.edu/
Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia:
grupa I (7-8 lat): poniedziałek 15:45-16:30
grupa II (9-15 lat): poniedziałek 18:30-19:15
Sala: sala komputerowa
W ciągu roku uczestnicy klubu poznają podstawy:
- grafiki komputerowej: pierwsze kroki w programach graficznych dla początkujących; dzieci za pomocą darmowych programów Gimp oraz Inkscape nauczą się obróbki cyfrowej zdjęć, tworzenie grafik 2D, fotomontaży, prostych grafik wektorowych;
- animacji poklatkowej: dzieci za pomocą animacji ożywią świat swojej wyobraźni i odkryją zupełnie nowe możliwości poprzez animację plasteliny, wycinanek, rysunku, animacji aktora.
Zajęcia prowadzone są w nowocześnie wyposażonej pracowni komputerowej z tablicą multimedialną.
Instruktor: Zofia Koter
Zajęcia: poniedziałek 16:45-18:15
Wiek: 10-15 lat
Sala: sala komputerowa
Uczestnicy w trakcie zajęć poznają tajniki grafiki komputerowej. Uczą się obsługi programów graficznych, edytują zdjęcia, tworzą fotomontaże, projektują plakaty, wizytówki, znaki plastyczne, tworzą modele 3D.
Na zajęciach sekcji korzystamy z następujących programów:
GIMP – grafika rastrowa
INKSCAPE oraz Corel Draw – grafika wektorowa
Tinkercad, Fusion 360, Blender - grafika 3D
Zajęcia prowadzone są w nowocześnie wyposażonej pracowni komputerowej z tablicą multimedialną.
Miasto Stołeczne Warszawa
http://www.um.warszawa.pl
Urząd Dzielnicy Ochota
http://www.urzadochota.waw.pl
Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii
http://www.ptzn.org.pl
Oddział Polskiego Towarzystwa Zapobiegania Narkomanii w Warszawie
http://www.ptzn-waw.org
Młodzieżowy Dom Kultury "Ochota"
ul. Rokosowska 10, 02-348 Warszawa
tel: 22 822 28 95 (godz: 9:00 - 17:00)
REGON: 000959317
NIP: 526-25-90-867